Çivril'i Ziyaret Eden Vali Belediyeye Uğramadı

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, Çivril’de kaymakamlık, Adalet Sarayı, Jandarma ve emniyet müdürlüğünü ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Muhtarlarla toplantı yapan Köşger, Özdemirci Aile Sağlığı Merkezi'nin açılışını gerçekleştirdi.

Gündem Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 09:32:00
Editör - Bülent Çakır
Okuma Süresi: 3 dk.
Google News

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, ilçe ziyaretleri kapsamında geldiği Çivril’de kaymakamlık, Adalet Sarayı, Çivril İlçe Jandarma Komutanlığı ve emniyet müdürlüğünü ziyaret etti. Muhtarlarla bir araya gelen Köşger, Özdemirci Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi'nin açılışını da gerçekleştirdi.

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, ilçe ziyaretleri programı kapsamında Çivril’i ziyaret ederek çeşitli temaslarda bulundu. Kaymakamlık, Jandarma ve emniyet müdürlüğünde incelemelerde bulunan Vali Köşger, muhtarlarla bir araya gelirken Özdemirci Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi'nin (ASM) açılışını da gerçekleştirdi.

Çivril’e gelişinde Kaymakamlık önünde resmi törenle karşılanan Vali Köşger, Çivril Kaymakamı Fatih Cıdıroğlu’ndan ilçenin genel durumu, yürütülen çalışmalar ve devam eden projeler hakkında bilgi aldı. Kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Köşger, daha sonra İlçe Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret etti.

Emniyet Müdürlüğü ziyaretinde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Köşger, kamu düzeni ile vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik faaliyetleri değerlendirdi. Görevli personelle de bir araya gelen Köşger, özverili çalışmalarından dolayı emniyet mensuplarına teşekkür etti. Vali Yavuz Selim Köşger kaymakamlık ve Emniyet Müdürlüğü ziyaretinin ardından Çivril Adalet Sarayını ziyaret ederek Cumhuriyet Başsavcısı Abdullah Furkan Sünbül ile bir araya geldi.  

Kaymakamlık ve Çivril cumhuriyet Başsavcılığı programının ardından Çivril İlçe jandarma Komutanlığını ziyaret eden Vali Köşger, daha sonra Özdemirci mahallesine geçti.

Vali Köşger, ziyaret programı kapsamında Özdemirci Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Aile Sağlığı Merkezi'nin açılış törenine de katıldı. Cuma namazını mahallede kılan Köşger, açılış programında sağlık merkezinin yapımına destek veren hayırsever Ismihan ve Cevat Bayazit çiftine plaket takdim etti.

Özdemirci’deki programın ardından Çivril’de görev yapan mahalle muhtarlarıyla bir araya gelen Vali Köşger, Pamukkale Üniversitesi Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu toplantı salonunda düzenlenen toplantıya katıldı. Toplantıda ilçe genelinde yürütülen kamu yatırımları ve hizmetler hakkında bilgi alan Köşger, muhtarların talep, öneri ve beklentilerini dinledi.

Kamu kurum müdürleri ve ilgili birim amirlerinin de katıldığı toplantının ardından Vali Yavuz Selim Köşger, Çivril’deki programını tamamlayarak ilçeden ayrıldı.

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger’in Çivril ziyaret programında belediye ziyareti planı olmasına rağmen belediyeyi ziyaret etmemesi dikkatlerden kaçmadı.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.